15.6.13

CARRERA 5001


Mi nuevo flechazo, mi nuevo must, mi razón de mis ahorros de ahora. La marca de gafas CARRERA ha lanzado sus nuevas Carrera 5001. Son perfectas. Perfectas para el verano, perfectas para mi tipo de cara, perfectas para combinar con cualquier outfit. Con cristal polarizado y 6 combinaciones de color distintas, estos bebés estarán en mi armario dentro de muy poquito. Clica en LEER MÁS y descúbrelas.

My new crush, my new must, my reason for my savings now. The CARRERA eyewear brand has launched its new Carrera 5001 collection. They are perfect. Perfect for summer, perfect for my type of face, perfect to match my outfits. With polarized glass and 6 different color combinations, these babies will be among my outfits within a very short time. Click on READ MORE and discover them.



The Collection 5001:








Algunas celebrities ya se han apuntado a la moda 5001. La modelo Cara Delevingne, la cantante Rita Ora o la blogger y estilista de Sincerely Jules, son un ejemplo. Podéis comprobar que sientan genial con cualquier tipo de cara y estilo.

Some celebrities have already signed up to the 5001 fashion. The model Cara Delevingne, singer Rita Ora or blogger and stylist Sincerely Jules are an example. You can check they look great with any type of face and style.



 Photos from Google.com



FOLLOW ME ON


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por tu comentario. Miss Brunette
Thank you so much for your coment. Miss Brunette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...