29.3.13

Springfield: 25th anniversary


La marca de ropa juvenil, Springfield, celebra su 25 aniversario. Para ello, ha creado una campaña con jóvenes de alrededor de 25 años, donde muestra que, se puede ir a la última de una manera cómoda y práctica. La campaña se puede ver en una página web separada de la oficial de Springfield, donde encontramos vídeos y fotografías bajo el lema This is me. La protagonista no podía ser otra que la top y blogger Alba Galocha. Yo ya he visto algunas prendas que quiero en mi armario ya! ¿Qué os parece?

The youth clothing brand, Springfield, celebrates its 25th anniversary. This has created a campaign with youth of about 25 years, which shows that you can go very chci in a comfortable and practical way. The campaign can be viewed on a separate web page of the official website of Springfield, where we find videos and photographs on the theme This is me. The star could not be other than the top and blogger Alba Galocha. I've seen some outfits I want in my closet right now! What do you think?
















All photos from 25anniversary.spf.com



FOLLOW ME ON


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por tu comentario. Miss Brunette
Thank you so much for your coment. Miss Brunette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...