5.2.13

January 2013 Outfit Round Up!


Y llegó el repaso del primer mes del 2013. Lo voy a definir como un mes de camisas y comodidad. Os presenté mis posts de "5 days, 5 shirts" y casi no me he quitado mis Vans y camisetas o chaquetas oversize. Supongo que necesitaba empezar el año con comodidad, para arreglar mi departamento, mis papeles y mi vida en general. Siempre con un toque de color, esta vez con mi preciosa camisa amarilla flúor de Blanco.
¡Feliz semana a todas/os!


And has came the review of the first month of 2013. I will define as a month of shirts and comfort. I presented my posts "5 days, 5 shirts" and I hardly have not removed my Vans and oversize shirts or jackets. I guess I needed to start the year with comfort, to fix my apartment, my papers and my life in general. Always with a touch of color, this time with my lovely yellow fluoride shirt from Blanco.
Happy week to all!










All photos from Miss Brunette took by Carlos Ramiro



FOLLOW ME ON

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por tu comentario. Miss Brunette
Thank you so much for your coment. Miss Brunette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...