11.2.13

All about pillows


Hola gente! ¿Cómo está empezando la semanita? Me nuevo departamento ya empieza a tomar forma. Una planta por aquí, una toalla por allá... El otro día, estaba leyendo en la cama, y me sentía súper incómoda. ¡Me faltaban almohadas! Está claro que una no es suficiente. Como mi habitación es, de momento, muy simple en cuanto a colores, pensé en darle un toque de color o divertido con las almohadas. Así que me he puesto a investigar por la fabulosa página de Pinterest y estos ejemplos son los que he encontrado. Darle a LEER MÁS y me contáis qué os parecen.
¡Besitos!


Hello people! How is starting the week? My new department is beginning to take shape. A plant here, a towel over there ... The other day, I was reading in bed, and I felt extremely uncomfortable. I need pillows! Clearly, one is not enough. As my room is, so far, very simple in terms of colors, thought I'd give a touch of color and fun with the pillows. So I began to investigate the fabulous Pinterest page and these examples are what I found. Click on READ MORE and tell me what you think about them.
Kisses!


With a sms







The funny ones









Knit







Skulls





Abstract






Rustic



All photos from Pinterest



FOLLOW ME ON

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por tu comentario. Miss Brunette
Thank you so much for your coment. Miss Brunette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...