10.1.13

WIN A TRYP TO NYC with FASHIOLISTA & MISS KL


Fashiolista y Miss KL te llevan a la Fashion Week de la capital de la moda! Sólo has de registrarte en la página de Fashiolista y seguir los pasos para votar a la blogger con el mejor look, de las que proponen.
Clica en LEER MÁS para ver a mi blogger favorita

Fashiolista and Miss KL take you to the Fashion Week in the capital of fashion! You only have to register on Fashiolista page and follow the steps to vote the blogger with the best look of the proponents.
Click on READ MORE to see my favourite blogger.




Estas son las bloggers que más me han gustado y por las que me ha costado decidirme. 

These are the bloggers that I liked and that cost me decide.



Finalmente, me he decantado por Jill Wallace de Little Black Boots. Me encanta su estilo siempre con un toque rockero o punk. La combinación de cuero y algodón que sabe llevar a la perfección y sus hermosas facciones. Se convierte, desde hoy, en una it girl para mi.

Finally, I opted for Jill Wallace of Little Black Boots. I love her style with a touch of rock or punk. The combination of leather and cotton she knows to perfection and her beautiful features. It becomes, from today, on a girl it to me.

All photos from Fashiolista & Little Black Boots blog


FOLLOW ME ON

          Follow on Bloglovin      

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por tu comentario. Miss Brunette
Thank you so much for your coment. Miss Brunette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...