17.1.13

Look 22: Keys, chains and padlocks


Estas son mis nuevas uñas. Hace tiempo, compré unas pegatinas de la marca Essence con motivos de llaveros, llaves y cadenas. No sabía cómo iba a decorar mis uñas con estos complementos de nail art. Ayer me compré un pinta uñas blanco y, esta mañana, me he despertado con la idea en la cabeza. ¡Tenía que tomar unas fotos! Y, las he combinado con una camiseta oversized de Zara y mis queridas plataformas de Camila's con calcetines de H&M. Os recomiendo mucho mucho la marca de maquillaje Essence. Sobretodo para las uñas. Tiene mil pintauñas y complementos para decorarlas. Además, es baratísima. Ah! Casi se me olvida, las fotos han sido tomadas en la terraza de mi nueva casa! En breves subiré un post enseñándola. Feliz jueves!

These are my new nails. Long ago, I bought Essence brand stickers with keychains, keys and chains motif. Do not know how I would decorate my nails with these nail art accessories. Yesterday I bought a white nail polish and this morning I woke up with the idea in mind. had to take some pictures! And, I've combined with oversized shirt from Zara and my beloved Camila's platforms with H&M socks. I recommend so much the makeup Essence brand. Especially for nails. It has a thousand nail polish and accessories to decorate them. Furthermore, it is very cheap. Ah! Almost forgot, all photos were taken on the roof of my new house! In short i'll post up showing it. Happy Thursday!








T-shirt: Zara,  Platforms: Camila's for Casas,  Socks: H&M
Photos by Carlos Ramiro



FOLLOW ME ON

          Follow on Bloglovin      

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por tu comentario. Miss Brunette
Thank you so much for your coment. Miss Brunette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...