7.1.13

Look 19: Eighties and navels

5 Days, 5 Shirts


DAY 3: ¡Las camisas de mi mami! Esas prendas de los 80's con volantes y hombros imposibles. Me encanta usar ropa de mis padres. Y, esta camisa, es muy especial. Los botones son de cristal y tiene un bordado precioso en el cuello. Por cierto, ¡me he mudado! En breves, fotitos de mi nueva casa. Feliz día amoures!!

DAY 3: The shirts of my mom! Those 80's clothes with ruffled and impossible shoulders. I love to wear my parents clothes. And, this shirt is very special. The buttons are made of glass and has a beautiful embroidery on neck. By the way, I've moved! In brief, pics of my new house. Happy day loves!







Shirt: Vintage,  Shorts: Brandy Melville,  Platforms: Camila's for Casas
Photos by Carlos Ramiro


FOLLOW ME ON

          Follow on Bloglovin      

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por tu comentario. Miss Brunette
Thank you so much for your coment. Miss Brunette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...