25.1.13

A preview of tomorrow's post



Hola Misses y Misters! Lo se, llevo días sin dar señales de vida, aunque en mi Instagram sí que he ido subiendo algunas fotos. ¿La razón de mi desaparición? Un viaje. No de placer, de tramites de visados y papeles. Me fui a la ciudad de Belize, justo debajo de México y al ladito de Guatemala. Ha sido un viaje muy importante e impactante para mi. Mañana os lo cuento todo todito con fotos. Hoy sólo quería enseñaros un adelanto de la aventura y desearos buen fin de semana a todos/as.
Besotes!


Hello Misses and Misters! I know, it has been a few days without signs of life, but in my Instagram yes, I've post up some pictures. Which is the reason for my demise? A trip. No pleasure, visa formalities and paperwork. I went to the city of Belize, just below Mexico and right next to Guatemala. It has been a very important and shocking trip to me. Tomorrow I'll tell you everything with photos. Today I just wanted to show you a preview of the adventure and wish you a good weekend.
Kisses!


FOLLOW ME ON

          Follow on Bloglovin      

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por tu comentario. Miss Brunette
Thank you so much for your coment. Miss Brunette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...