2.12.12

Look 13: The heat of the fluorine


Soy una de esas personas que, cuando se compra una prenda de ropa, ha de estrenarla a la mayor brevedad posible. Así que, cuando vi la ocasión, me enfundé mi nuevos shorts de Brandy Melville y mi camisa limón de Blanco. ¡Y acerté! Fuimos a Playa del Carmen en la Riviera Maya. Sentí que me camuflaba con el paisaje, ¡qué colores! Plantas altísimas con hojas gigantes y verdes acentuados, calaveras simpáticas de los colores del arco iris, gente paseando con estilos muy variados y casas pintadas como si fueran juguetes para niños. Un lugar precioso y lleno de vida. Muchos besitos Misses y Misters!

I'm one of those people that when i buy an item of clothing has to release it as soon as possible. So, when I saw the opportunity, I pulled on my new Brandy Melville shorts and my white lemon shirt. And I was right! We went to Playa del Carmen in the Riviera Maya. I felt that I camouflaged with the landscape, what colors! Towering plants with giant leaves and green accents, sympathetic skulls with rainbow colors, people walking with varied styles and houses painted like toys for children. A beautiful place and full of life. Many kisses Misses and Misters!












Shirt: Blanco,  Shorts: Brandy Melville BCN,  Sunglasses: Amichi for Opticalia,  Flip flops: Havaianas,  
Bag: H&M,  Bracelets: Sa Lluna Menorca & Uno de 50
Photos by: Carlos Ramiro & Miss Brunette


FOLLOW ME ON
          Follow on Bloglovin      

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por tu comentario. Miss Brunette
Thank you so much for your coment. Miss Brunette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...