22.11.12

Look 10: Print my face


Os presento mis nuevos pantalones de "print" floral de Springfield. Un "must" para esta temporada de otoño/invierno. 
Haz click en Leer Más y échale un vistazo a las fotos :)

Introducing my new flower print pants from Springfield. A "must" for this fall/winter. 
Click on Read More and check the photos :)



Acabo de llegar de la maravillosa isla Balear de Menorca. ¡Qué distinta se ve en invierno! Tranquila, gris, silenciosa,... Me ha servido para descansar un par de días. Y, cómo no, para ir de compras y hacer un fotos. Me pasé por la nueva tienda de Springfield del centro de Mahón y tenían la ropa de esta verano rebajada al 50%. Qué ilusión me hizo encontrar una camisa que vi este verano y que al final no me compré. Y, de paso, me llevé estos preciosos pantalones de "print" floral. Comodísimos y frescos. El "print" se va a llevar mucho este otoño/invierno, tanto en pantalones como en chaquetas y todo tipo de prendas. Así que ¡ir a por vuestro "must"! De momento, os voy enseñando el mío. Espero que os guste. Mua!

I just came from the beautiful Balearic island of Menorca. So different in winter! Quiet, gray, silent, ... It has helped me to relax a couple of days. And, of course, to shop and make some pictures. I stopped by the new Springfield store in Mahon center and had clothes of this summer lowered to 50%. How exciting I did find a shirt that I saw this summer and in the end I didn't bought. And of course, I took these beautiful floral "print" pants. Comfy and cool. The "print" is going to take a lot this fall / winter, both jackets and pants as in all kinds of garments. So go for your "must"! For now, I'm showing mine. Hope you like. Mua!



Leather jacket: Mango,  Jumper: Furest,  Pants: Springfield
Socks: H&M,  Boots: Argila,  Bag: Vintage
Photos by: Rafael García


FOLLOW ME ON
          Follow on Bloglovin      

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por tu comentario. Miss Brunette
Thank you so much for your coment. Miss Brunette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...