15.9.12

Cosmopolitan makes me Happy



¿Os acordáis de ésto? A finales de Agosto, publiqué un post donde os enseñaba unas fotos del número de Septiembre de la revista Cosmopolitan en el que salía yo misma para una promoción del nuevo Sanex Dermo Repair. Pues el fabuloso equipo de Cosmopolitan me acaba de enviar más fotos que nos hicieron ese día. Y me apetece mucho compartirlas con vosotros en mi blog. 
¡Un besito! ¡Ah! Y todavía podéis encontrar la revista en los kioskos ;)

Do you remember this? In late August, I published a post where I showed you some pictures of the September issue of Cosmopolitan magazine where was myself for a promotion of the new Sanex Dermo Repair. So, the fabulous Cosmopolitan team just sent me more pictures we did that day. And I'm excited to share with you on my blog.
A kiss! Ah! And you can still find the magazine on newsstands ;)










Compartir


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por tu comentario. Miss Brunette
Thank you so much for your coment. Miss Brunette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...