9.7.12

30 Day Photography Challenge



Surcando por los mares del maravilloso nuevo mundo Pinterest, he encontrado esta foto en la cuenta de Gabriella Err (unicornio). Una chica Mexicana a la que sigo por sus estupendas, divertidas y originales carpetas de fotos.
Cuando he visto este reto, he pensado que, aprovechando que estreno iphone y, por lo tanto, Instagram y todos sus derivados, ¿porqué no probarlo? Divertido será, seguro. Así que, a partir de mañana, quedarán 30 días para que me vaya a Menorca y empiecen, oficialmente, mis vacaciones. 
30 días, 30 retos fotográficos.
Algo divertido que hacer y que animo a todo el mundo a compartir conmigo.
Subiré la foto diaria en la barra lateral del blog y, el último día, dedicaré un "post" entero al reto donde recopilaré todas las fotos, y veremos que tal quedan juntitas.
Good luck to me!

Sailing the seas of the brave new world Pinterest, I found this photo on Gabriella Err (unicorn) account. A Mexican girl which I follow for her stunning, fun and original photo folders.
When I saw this challenge, I thought, why not try? I have a new iphone, Instagram and all its derivatives.  Will be fun, for sure. So, starting tomorrow, will be 30 days for me to go to Menorca and begin officially my vacation days.
30 days, 30 photographic challenges.
Something fun to do and something that I encourage everyone to share with me.
I'll upload a photo every day at the blog's sidebar and, on the last day, i will dedicate a "post" with the whole challenge and all the pictures, and we'll see if they fit close together.
Good luck to me!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...